piątek, 8 sierpnia 2014

You're not here when my life is falling down..

Hej wszystkim, jak wiadomo szybkimi krokami zbliża się znienawidzona chwila w życiu każdego ucznia a mianowicie SZKOŁA. Jako że mija za niedługo połowa miesiąca zrobiłam sesje..








Jeśli chodzi o to jaka jestem to jestem zwariowaną dziewczyną o fajnych ambicjach i pomysłach na pzyszłość .

Czasami bywam też spokojna. Na sesjach naprawdę widać jaki mam charakter. 




Spodnie: Szachownica Bluzka: Szachownica Sweterek: House 


Uwielbiam takie dni w których nie jest za zimno ani za ciepło bo można ze spokojem zrobić sesję w naprawdę fajnych outfitach. A co ja mogę powiedzieć o outficie, hah.
Od góry do dołu to czysty spontan. Cała sesja też była na spontanie :)
A w następnym poście będzie trochę rzeczy z DIT oraz moje sposoby na wakacyjną nudę :) 
Więc kochani do zobaczenia w następnym poście 





4 komentarze:

  1. Przy następnym wpisie chciałabym ciebie prosić o więcej zdjęć, ponieważ sesja z tobą wydaje się bardzo interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka. za ile kupiłaś? Dodaj caly przod tej bluzki plissss :3333

    OdpowiedzUsuń