niedziela, 10 sierpnia 2014

DIY


Heiii,

W tym poście pokażę wam jak ja robię swoje bransoletki z muliny. Nie potrzeba jakiejś techniki którą trzeba dopracować latami tylko prostych czynności. Czasami bywa że bransoletki są poprostu źle wykonane i się zawijają albo tam gdzie powinnien być np sam fioletowy dostanie nam się kawałek niebieskiego, i wtedy według mnie ta bransoletka jest już źle wykonana sama posiadam jedną zwiniętą a drugą tak jak opisałam w drugim przypadku, ale ludzie niezbyt zwracają uwagę na takie małe drobnostki .. Jak narazie posiadam sześć bransoletek. Pierwsza jest koloru ciemno fioletowo-różowo-jasno fioletowo-biała a następna jest koloru biało-czerwono-różowo-niebiesko-fioletowa trzecia jest koloru czerwono-pomarańczowo-żółta, czwarta jest koloru biało-zielono-czerwono-fioletowo-niebiesko-czarna, piąta jest koloru średnio różowo-ciemno różowo-kremowo-fioletowo-biała, i ostatnią którą mam jest koloru niebiesko-czerwono-fioletowo-biała :)
Samo robienie bransoletek jest trochę wymęczające ale sama satysfakcja że zrobiłam coś samodzielnie jest poprostu cudowna !! To że można samemu coś zrobić z niczego jest wspaniałe, do tego potrzebujemy np tylko czterech mulin które kosztują mniej więcej 1-2 zl :) A teraz zobaczycie zdjęcia jak się wykonuje prosty wzór.


Piszcie propozycje na następne posty !! :)
Do zobaczenia :)
Lucy 





8 komentarzy:

  1. Tez robie bransoletki z muliny super sprawa! :)
    Pozdrawiam.
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz może kanał na youtube? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dałabyś linka? Po blogu widać, że jesteś ciekawą osobą :)

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/channel/UCY8gL8hen3bUUBXmgOf9QqA

      Usuń
    3. Kiedy następny filmik?

      Usuń
    4. Narazie nie mam aparatu bo się zepsuł ale wróci z naprawy jakoś we wrześniu :)

      Usuń
  3. Jak sie nazywasz na youtube?

    OdpowiedzUsuń